Page 108 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 108
Razred ili razredi:
Učenici III. razreda grafike koji slušaju predmet Strojarstvo, odnosno predmet Strojevi i automatika
Ciljevi aktivnosti:
Učenici upoznaju odjele i pogone grafičke djelatnosti i stječu saznanja o novim tehnologijama,
strojevima, uređajima i tehnološkim inovacijama u svom zanimanju
Način realizacije i osnovna namjena aktivnosti:
razgovor s učenicima (u školi) o cilju posjeta, trajanju, načinu ponašanja u toku posjeta; razgovor s
neposrednim voditeljima pogona i grafičkih odjela na mjestu posjeta o tehnologiji rada i korištenim
strojevima i opremi (radnim karakteristikama i mogućnostima); razgovor s učenicima poslije obilaska
o tome koliko su zadovoljni sa rezultatima posjeta; uspješnost prisustvovanja posjetu vrednovati kroz
referate koji svaki učenik treba napraviti o grafičkom pogonu (u obliku prezentacije *ppt) i općenito
zainteresiranosti
Vremenski okviri:
Tijekom nastavne godine, po dogovoru
Troškovnik:
Nastavnici i učenici će imati prijevoz autobusima SLOBODNE DALMACIJE
Način vrednovanja:
Vrednovanje kroz nastavni proces: povezivanje teorijskih znanja i prakse
POSJET TEHNIČKOJ ŠKOLI ŠIBENIK
Ime i prezime voditelja: Predmetni profesori
Razred ili razredi:
Učenici I. razreda gimnazije održivog razvoja
Ciljevi aktivnosti:
Učenici upoznaju odjele i pogone Tehničke škole Šibenik koja se bavi obrazovanjem učenika i odraslih
u područjima strojarstva, graditeljstva i elektrotehnike.
Način realizacije i osnovna namjena aktivnosti:
Razgovor s učenicima (u školi) o cilju posjeta, trajanju, načinu ponašanja u toku posjeta; razgovor s
neposrednim voditeljima pogona i odjela na mjestu posjeta o tehnologiji rada i korištenim strojevima
i opremi (radnim karakteristikama i mogućnostima); razgovor s učenicima poslije obilaska o tome
koliko su zadovoljni sa rezultatima posjeta; uspješnost prisustvovanja posjetu vrednovati kroz
referate koji svaki učenik treba napraviti (u obliku prezentacije *ppt) i općenito zainteresiranosti
Vremenski okviri:
Tijekom nastavne godine, po dogovoru
Troškovnik:
Iz sredstava škole
Način vrednovanja:
Vrednovanje kroz nastavni proces: povezivanje teorijskih znanja i prakse
105