Page 108 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 108

Razred ili razredi:
             Učenici III. razreda grafike koji slušaju predmet Strojarstvo,  odnosno predmet Strojevi i automatika
             Ciljevi aktivnosti:
             Učenici  upoznaju  odjele  i  pogone  grafičke  djelatnosti  i  stječu  saznanja  o  novim  tehnologijama,
             strojevima, uređajima i tehnološkim inovacijama u svom zanimanju
             Način realizacije i osnovna namjena aktivnosti:
             razgovor s učenicima  (u školi) o cilju posjeta,  trajanju,  načinu ponašanja u toku posjeta; razgovor s
             neposrednim voditeljima pogona i grafičkih odjela na mjestu posjeta o tehnologiji rada i korištenim
             strojevima i opremi (radnim karakteristikama i mogućnostima); razgovor s učenicima poslije obilaska
             o tome koliko su zadovoljni sa rezultatima posjeta; uspješnost prisustvovanja posjetu vrednovati kroz
             referate koji svaki učenik treba napraviti o grafičkom pogonu (u obliku prezentacije *ppt) i općenito
             zainteresiranosti
             Vremenski okviri:
             Tijekom nastavne godine,  po dogovoru
             Troškovnik:
             Nastavnici i učenici će imati prijevoz autobusima SLOBODNE DALMACIJE
             Način vrednovanja:
             Vrednovanje kroz nastavni proces: povezivanje teorijskih znanja i prakse



           POSJET TEHNIČKOJ ŠKOLI ŠIBENIK

             Ime i prezime voditelja: Predmetni profesori
             Razred ili razredi:
             Učenici I. razreda gimnazije održivog razvoja
             Ciljevi aktivnosti:
             Učenici upoznaju odjele i pogone Tehničke škole Šibenik koja se bavi obrazovanjem učenika i odraslih
             u područjima strojarstva,  graditeljstva i elektrotehnike.
             Način realizacije i osnovna namjena aktivnosti:
             Razgovor s učenicima  (u školi) o cilju posjeta,  trajanju,  načinu ponašanja u toku posjeta; razgovor s
             neposrednim voditeljima pogona i odjela na mjestu posjeta o tehnologiji rada i korištenim strojevima
             i opremi (radnim karakteristikama i mogućnostima); razgovor s učenicima poslije obilaska o tome
             koliko  su  zadovoljni  sa  rezultatima  posjeta;  uspješnost  prisustvovanja  posjetu  vrednovati  kroz
             referate koji svaki učenik treba napraviti (u obliku prezentacije *ppt) i općenito zainteresiranosti
             Vremenski okviri:
             Tijekom nastavne godine,  po dogovoru
             Troškovnik:
             Iz sredstava škole
             Način vrednovanja:
             Vrednovanje kroz nastavni proces: povezivanje teorijskih znanja i prakse











                                                                                                           105
   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112