Page 109 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 109
IŽVANUČIONIČKA NASTAVA: POSJET GALERIJI UMJETNINA -
SUDJELOVANJE U PROJEKTU „UKLJUČIMO KULTURU / REENACTING
COLLECTION“
Nositelji aktivnosti:
Srednje škole Splitsko – dalmatinske županije (učenici i profesori drugih i trećih razreda ) Grad Split – nositelj
projekta (projektni tim ), Galerija umjetnina –partner (koordinatori i suradnici) i Info zona - partner (suradnici).
Cilj aktivnosti:
Bolja socijalna uključenost učenika srednjih škola u Splitsko – dalmatinskoj županiji te veće
sudjelovanje u kulturno - umjetničkim aktivnostima i sadržajima uz razvijanje socijalnih i kreativnih
vještina kroz projekt „Uključimo kulturu / Reenacting collection“
Način realizacije i osnovna namjena aktivnosti:
Prezentacija projekta po školama, posjet Galeriji umjetnina ; rad u grupama putem radionica;
praktične,vizualne, verbalne ,istraživačke metode; učenje putem djelovanja (koreografija).
Pomoći učenicima da razviju znanje o radu Galerije umjetnina (organizacija i program, upoznavanje
s fundusom Galerije kroz interakciju s kolekcijom i povijesnim rasponom muzejske zbirke od XIV.
stoljeća do današnje umjetnosti); usvajanje znanja o kreiranju i produkciji medijskog sadržaja (pisanje
i razrada scenarija, filmska analiza, snimanje, izrada video materijala i montaža).
Potaknuti učenike da razviju svijest o potrebi uključivanja u kulturno – umjetničke aktivnosti kako bi
se kroz kreativno izražavanje i razumijevanje umjetnosti odmakli od klasičnog doživljaja umjetnine
kao izloška otvarajući širi kontekst i približavajući umjetnost njima bližem nivou.
Pomoći učenicima da razviju socijalne i kreativne vještine sudjelovanjem u dva elementa projekta:
Reenacting collection (metodom „izvođenja“ odabrane slike iz fundusa Galerije umjetnina
postupkom rekreiranja izabranog djela iz kolekcije grupnom koreografijom tijela sudionika
zasnovanoj na umjetničkoj disciplini koja je sastavni dio suvremene performerske prakse ) i Kultura
je bitna (kreiranje i produkcija medijskog sadržaja za mlade uz pripadajuću promotivnu kampanju
Vremenik realizacije:
studeni 2019-listopad 2020.godine;
Troškovnik:
Troškovi: Grad Split (upravljanje financijskim sredstvima dobivenim u projektu) – organizacija i
provedba elemenata projekta, promidžba i vidljivost , upravljanje i administracija.
Vrednovanje:
Finalno natjecanje na kojem će svaka od 12 škola imati svoju grupu koja će izvesti perfomans
rekreiranja izabranog umjetničkog djela vlastitim tijelima te dodjela nagrada pobjedničkoj grupi ;
produkcija audio i video materijala; javna kampanja „Kultura je bitna“ koja će potaknuti sve kulturne
ustanove i udruge na važnost uključivanja mladih u kulturno – umjetničke aktivnosti .
MATURALNA ZABAVA
Ciljevi:
Svečanom večerom i plesom obilježiti završetak školske godine maturanata
Namjena:
organiziranje maturalnog odbora
organiziranje svečane večere i plesa
organiziranje programa maturalne zabave
106