Page 103 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 103

POSJET MEDIJSKIM INSTITUCIJAMA – HRT, FOTO KLUB SPLIT

             ime i prezime voditelja: Tomo Matičević
             Razred/i: drugi
             Planirani broj učenika: 15
             Ciljevi  aktivnosti:  Upoznati  učenike  s  medijskim  institucijama  i  djelatnicima  koji  u  njima  rade  i
             proizvode medijske sadržaje.
             Vremenski okviri aktivnosti: Jednodnevni posjeti
             Osnovna namjena aktivnosti Pobuditi zanimanje učenika za medijsku pismenost kroz izravan doticaj
             s medijima i medijskim djelatnicima.
             Troškovnik aktivnosti: Posjet medijskim kućama u Splitu – 0 kuna; mogući odlazak u Zagreb – troškovi
             puta – jednodnevni izlet u Zagreb
             Način vrednovanja aktivnosti : Učenici izrađuju medijski sadržaj povezan s terenskom nastavom –
             npr. reportaža
             Način korištenja rezultata aktivnosti: Rezultati aktivnosti se koriste kao projektne zadaće koje se
             mogu vrednovati i kao sadržaj za daljnje teorijsko propitivanje.




           POSJET STADIONU POLJU

             Ciljevi: Naučiti povijest Hnk Hajduk, povijest sporta U Splitu
             Nositelji: Profesori Tjelesne i zdravstvene kulture:
             Jasminka  Blažević, prof,
             Nenad Ugrin, prof.
             Tončica Rinčić, prof.
             Ostali profesori i v. suradnici (po potrebi)
             Troškovnik:  Troškove izvanučioničke  nastave  snose učenici.    Cijena  pojedinačne  karte  za  razgled
             stadiona (cca. 20 kn – podložno promjeni)
             Vremenik : Tijekom cijele nastavne godine
             Način  pračenja  i  vredovanja  ostvarenih  ciljeva  i  ishoda:  Izvješće  o  realiziranoj  izvanučioničkoj
             nastavi, povratna informacija učenika- razgovor.
             Napomena : Učenici se dragovoljno prijavljuju za navedenu aktivnost.



           KEMIJA I TEHNOLOGIJA MATERIJALA

             Ciljevi aktivnosti:
             Povećanje  svijesti  o  potrebi  zaštite  okoliša,    o  globalnom  zatopljenju,    istaknuti  problem  učinka
             staklenika,  pojavu kiselih kiša i ozonskih rupa.
             Nosioci aktivnosti:
             Stručno vodstvo,  nastavnici
             Povezivanje  gradiva  u  predmetima  kemije,    zaštite  okoliša  i  geografije,    učenici  uče  samostalno
             uočavati unutarpredmetne i međupredmetne veze,  poticanje timskog rada,  zaštita okoliša,  čišćenje
             okoliša i sadnja cvijeća,  izrada plakata.
             Način realizacije:




                                                                                                           100
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108