Page 21 - PLAN I PROGRAM
P. 21
sata, ali samo ako u sanitarnim prostorima u tom trenutku već ne boravi maksimalan broj
učenika koji je propisan.
ZABRANA MIJEŠANJA UČENIKA RAZLIČITIH GRUPA I RAZREDNIH ODJELA. Osnovno je
pravilo da se učenici ne smiju miješati s drugim grupama bilo da se radi o njihovom ili drugim
razrednim odjelima.
PRAKTIČNA NASTAVA I VJEŽBE. Praktična nastava i vježbe iz strukovnih predmeta odvijat će
se u podijeljenim skupinama, prema rasporedu s kojim će učenici biti upoznati prije početka
nastave.
IZVANUČIONIČKA NASTAVA. Sukladno preporukama HZJZ-a od 21. 8. 2020. godine, Škola
neće organizirati izvanučioničku nastavu tijekom školske godine 2020./2021., dok HZJZ ili
MZO ne donesu drukčije upute ili preporuke.
PREHRANA UČENIKA. Hranu i piće koje namjeravaju konzumirati tijekom odmora, učenici
trebaju donijeti sa sobom.
ČIŠĆENJE I DEZINFEKCIJA. Prije dolaska učenika u školsku ustanovu i nakon izlaska
učenika obavlja se temeljito čišćenje i dezinfekcija svih površina u školi.
SUMNJA NA COVID-19. Ukoliko se tijekom boravka u Školi pojave znakovi bolesti kod učenika,
odmah se poziva roditelj, učenik se izolira u prikladnoj prostoriji do dolaska roditelja. Ukoliko
se znakovi pojave kod zaposlenika, on odmah napušta školu. Ravnatelj obavještava
nadležnog epidemiologa u slučaju sumnje na višestruku zarazu, te u slučaju pojedinačne
potvrđene infekcije COVID-19 zaposlenik, odnosno roditelj imaju obvezu žurno obavijestiti
ravnatelja. Ravnatelj obavještava navedene povratno o mjerama koje izriče
odnosno preporuča nadležni epidemiolog.
IZRAZITO VULNERABILNE OSOBE. Zaposlenici i učenici koji spadaju u izrazito vulnerabilnu
skupinu, dužni su pribaviti potvrde liječnika primarne zdravstvene zaštite i dostaviti ju
elektroničkim putem prije početka nastavne godine ravnatelju (zaposlenici) i stručnoj službi
škole (učenici ili njihovi roditelji).
POTPORA ZA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU. Pomoćnik u nastavi, stručni
komunikacijski posrednik ubrajaju se u ukupan broj osoba u odgojno-obrazovnoj
skupini/razrednom odjelu. U odnosu na druge učenike i odrasle osobe u ustanovi, dužne su:
pridržavati se svih pravila fizičke udaljenosti, dosljedno provoditi pojačanu osobnu higijenu,
poticati na pojačanu higijenu i fizički razmak svih učenika. Navedene osobe ne mogu održavati
distancu između djeteta/učenika s obzirom na prirodu posla te su dužni nositi masku dok
stručni komunikacijski posrednik nosi vizir. Kod pomaganja djetetu/učeniku pri održavanju
osobne higijene koriste se jednokratne rukavice.
EDUKACIJA I INFORMIRANJE. Škola će postaviti postere kao podsjetnike o higijenskim
protokolima u ponašanju u vrijeme pandemije.
PROTOKOL DOLASKA, ULAZAKA I IZLAZAKA ZA UČENIKE ŠKOLE
Ovim protokolom propisuju se pojedinosti vezane uz dolazak učenika u Školu, ulazak i izlazak
iz Škole sukladno Preporukama i Uputama.
Dolazak učenika u Školu. Prije dolaska u Školu učenici su dužni izmjeriti temperaturu. Učenici
dolaze u Školu neposredno prije vremena predviđenog za ulazak, ne grupirajući se i poštujući
razmak od 2m u prostoru ispred Škole. Učenici se ne okupljaju neposredno ispred ulaza u
Školu, jer time onemogućavaju održavanje propisanog razmaka.
18