Page 83 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 83

SKOLSKI IŽLETI I ESKURŽIJE



             Ukoliko dođe do promjene i poboljšanja epidemiološke situacije, tada će se provoditi one aktivnosti
             koje će se moći ostvariti.

             OBILJEŽAVANJE DANA PLANETA ŽEMLJE

              Ciljevi aktivnosti:
              Upoznavanje sa prirodnim ljepotama i biološkom raznolikošću Hrvatske, egzotičnim vrstama biljaka
              koje potječu sa različitih djelova svijeta te najvećim i  najstarijim stablima Europe koji se nalaze u
              arboretumu Trsteno.
              Nosioci aktivnosti:
              Aktiv engleskog jezika i ekologije i zaštite okoliša.
              Namjena aktivnosti:
              Korelacija gradiva iz predmeta engleskog jezika i ekologije i zaštite okoliša.
              Način realizacije:
              Organizirani  posjet  arboretumu  Trsteno  koji  sjedinjuje  kulturnu  i  prirodnu  baštinu  Hrvatske.
              Najstariji je arboretum na svijetu i najstariji spomenik vrtne arhitekulture u Hrvatskoj.
              Vremenik aktivnosti:
              Travanj 2021.
              Detaljan troškovnik:
              Učenici sami snose troškove prijevoza i ulaznica.
              Način vrednovanja:
              Prezentacija izleta na web stranici škole te izrada prigodnog panoa za oglasnu ploću škole. Stečena
              iskustva učenici će koristiti u daljnjem životu.


              POSJET SAJMU REBOOT INFOGAMER

              Ime i prezime voditelja: Nikolina Smilović
              Razredi: g2P, g3P
              Planirani broj učenika: 48
              Ciljevi aktivnosti: Upoznati učenike s novim dostignućima u multimedijalnoj tehnologiji na jednom
              od najvećih gaming sajmova i festivala u Europi.
              Vremenski okviri aktivnosti: Studeni, 2020.g
              Osnovna  namjena  aktivnosti:  Upoznavanje  učenika  s  novim  tehnologijama,  najnovijim  gaming
              hardverom,  opremom  i  softwareom  za  audio-vizualnu  produkciju;  Usmjeravanje  mladih  ljudi  k
              zapošljavanju  u  jednoj  od  najbrže  rastućih  kreativno  zabavnih  industrija  današnjice  –  games
              industriji. Nakon  što  se odredi  cilj  i  namjena, zajedno  sa profesorom  voditeljem  obići  sajamski
              prostor. Učenici će prikupljati informacije tijekom posjeta (unaprijed dobiveni zadaci).
              Troškovnik aktivnosti: Troškovi prijevoza, ulaznica
              Način vrednovanja aktivnosti: Vrednovanje će biti usmjereno na aktivnost i kreativnost učenika u
              radionicama  te  sposobnost  povezivanja  viđenog  sa  stečenim  znanjem  u  školi.  Kratka  provjera
              znanja na satovima i razgovor prilikom obrade novih nastavnih sadržaja.
              Način korištenja rezultata aktivnosti: Maksimalno iskoristiti u nastavi sve viđeno tijekom posjeta
              (naglasak na integriranoj nastavi).



                                                                                                            80
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88