Page 83 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 83
SKOLSKI IŽLETI I ESKURŽIJE
Ukoliko dođe do promjene i poboljšanja epidemiološke situacije, tada će se provoditi one aktivnosti
koje će se moći ostvariti.
OBILJEŽAVANJE DANA PLANETA ŽEMLJE
Ciljevi aktivnosti:
Upoznavanje sa prirodnim ljepotama i biološkom raznolikošću Hrvatske, egzotičnim vrstama biljaka
koje potječu sa različitih djelova svijeta te najvećim i najstarijim stablima Europe koji se nalaze u
arboretumu Trsteno.
Nosioci aktivnosti:
Aktiv engleskog jezika i ekologije i zaštite okoliša.
Namjena aktivnosti:
Korelacija gradiva iz predmeta engleskog jezika i ekologije i zaštite okoliša.
Način realizacije:
Organizirani posjet arboretumu Trsteno koji sjedinjuje kulturnu i prirodnu baštinu Hrvatske.
Najstariji je arboretum na svijetu i najstariji spomenik vrtne arhitekulture u Hrvatskoj.
Vremenik aktivnosti:
Travanj 2021.
Detaljan troškovnik:
Učenici sami snose troškove prijevoza i ulaznica.
Način vrednovanja:
Prezentacija izleta na web stranici škole te izrada prigodnog panoa za oglasnu ploću škole. Stečena
iskustva učenici će koristiti u daljnjem životu.
POSJET SAJMU REBOOT INFOGAMER
Ime i prezime voditelja: Nikolina Smilović
Razredi: g2P, g3P
Planirani broj učenika: 48
Ciljevi aktivnosti: Upoznati učenike s novim dostignućima u multimedijalnoj tehnologiji na jednom
od najvećih gaming sajmova i festivala u Europi.
Vremenski okviri aktivnosti: Studeni, 2020.g
Osnovna namjena aktivnosti: Upoznavanje učenika s novim tehnologijama, najnovijim gaming
hardverom, opremom i softwareom za audio-vizualnu produkciju; Usmjeravanje mladih ljudi k
zapošljavanju u jednoj od najbrže rastućih kreativno zabavnih industrija današnjice – games
industriji. Nakon što se odredi cilj i namjena, zajedno sa profesorom voditeljem obići sajamski
prostor. Učenici će prikupljati informacije tijekom posjeta (unaprijed dobiveni zadaci).
Troškovnik aktivnosti: Troškovi prijevoza, ulaznica
Način vrednovanja aktivnosti: Vrednovanje će biti usmjereno na aktivnost i kreativnost učenika u
radionicama te sposobnost povezivanja viđenog sa stečenim znanjem u školi. Kratka provjera
znanja na satovima i razgovor prilikom obrade novih nastavnih sadržaja.
Način korištenja rezultata aktivnosti: Maksimalno iskoristiti u nastavi sve viđeno tijekom posjeta
(naglasak na integriranoj nastavi).
80