Page 80 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 80

Vremenik aktivnosti:
              Veljača tekuće godine
              Detaljan troškovnik:
              Vlastita sredstva Škole,  sponzori
              Način vrednovanja :
              Izvješća,  anketa među učenicima i profesorima




             VJERONAUK - OBILJEŽAVANJE PRIKLADNIH BLAGDANA I DATUMA
             VEŽANIH ŽA PREDMET KROŽ ŠKOLSKU GODINU

              1. Ime Marijino, 12. 09.
              2. Dani kruha i zahvalnosti za plodove zemlje – kroz listopad
              3. Svi Sveti, 1.11.
              4. Sv. Nikola Tavelić, 14.11.
              5. Advent (Došašće) –prosinac
              6. Sv. Nikola, 6.12.
              7. Božić, 25.12.
              8. Korizma – Ožujak
              9. sv. Josip, 19.3. dan škole
              10. Uskrs – Ožujak
              Ciljevi aktivnosti:
              Obilježavanjem određenih blagdana i datuma u sklopu nastave Vjeronauka tijekom školske godine,
              učenici imaju prilike kroz vlastiti samostalan ili grupni rad pobliže se upoznati sa značenjem tih
              blagdana i osoba; upoznavajući značenje određenih događaja ili osoba, učenici imaju priliku učiti na
              njihovim primjerima, odnosno čvršće se duhovno, vjerski i liturgijski povezati s Crkvom i Bogom
              kojega ona predstavlja (Božić, Uskrs)
              Nosioci aktivnosti:
              Nada Barać, prof. Vjeronauka - treba koordinirati rad učenika u pripremanju i provođenju
              obilježavanja(izabiranje  dobrovoljaca,  upućivanje  na  potrebne  materijale  za  rad,  koordinacija  s
              drugim profesorima, briga da program bude napravljen na vrijeme i kvalitetno)
              Način realizacije:
              Program se realizira putem plakata, prezentacija koje su učenici pripremili pomoću koordinatora
              Vremenik:
              Program  se  provodi  kroz  cijelu  nastavnu  godinu,  prema  datumima  koji  to  zahtijevaju  (gore
              navedeni)
              Troškovnik:
              Iz sredstava škole
              Način vrednovanja:
              Program se vrednuje brojčanim i opisnim ocjenama unutar nastavnog procesa, kroz rubriku
              Stvaralačko izražavanje; rezultati vrednovanja koriste se za cjelokupan zbroj ocjena učenika na kraju
              nastavne godine, ali i kao poticaj za daljnje aktivnosti izvan samog nastavnog procesa






                                                                                                            77
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85