Page 71 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 71
Motivacija učenika kroz ocjenu aktivnosti, govorenja, pisanja, a ovisno o vrsti angažmana i
kvaliteti rada.
Postavljanje izložbi
Ciljevi aktivnosti:
Učenici će moći primijeniti stečeno znanje u praksi i prilagoditi vještine nastalim problemima.
Stvorit će nove obrasce za posebne situacije ili slučajeve. Sudjelovat će u cjelovitoj organizaciji
postava i suočit se sa radom izvan učionice.
Nosioci aktivnosti:
Tanja Ukas
Namjena aktivnosti:
Povezivanje rada u nastavi sa izvannastavnim aktivnostima. Odnosno stečena znanja primijenit u
praksu.
Način realizacije:
Postavljenje izložbi: U dogovoru s drugim aktivima.
Ukrašavanje škole: Ovisi za koju prigodu se škola ukrašava.
Vremenik aktivnosti:
Tradicionalna godišnja izložba u galerijskom prostoru u gradu bude po dogovoru pred kraj školske
godine.Ukrašavanje škole za božićne blagdane započnemo pred sv. Nikolu, početkom prosinca.
Obilježavanje Korizme. Projektni dan otprilike bude u ožujku.
Detaljan troškovnik:
Po dogovoru i zadanom zadatku.
Način vrednovanja:
Ocjenom u dnevnik, naročito za zalaganje.
Predstava; posjet kazališnoj predstavi engleskog govornog područja u
HNK Split; odlazak na kino predstavu, sudjelovanje u igri Escape room
na engleskom jeziku
Ime i prezime voditelja: Marijela Gulin, Anita Smolčić, Ivica Rajčić, Ana Topić
Razred: svi razredi Planirani broj učenika: 20 po aktivnosti
Planirani broj sati tjedno : aktivnosti u trajanju do 90min
Ciljevi: Istaknuti važnost jezika koje učenici uče u školi te ih zainteresirati za rad na polju jezika
prepoznajući njihove osobne talente i izražaje. Zainteresirati učenike za područje književnosti,
medija na stranom jeziku, približiti im kulturu i povijest zemlje čiji jezik uče.
Način realizacije: Priprema kroz individualni rad i istraživačko učenje te po odlasku na predstavu
izvještavanje o dojmovima iste suučenicima u školi i u okviru školskog lista Slog.
Vremenik: po dogovoru s učenicima i članovima aktiva/voditeljicom/ravnateljem.
Osnovna namjena: Poticanje učenika na nadopunu školskog znanja onim izvannastavnim, spontano
učenje u izvanškolskom okružju, prijenos znanja i dojmova svih učenika, a naročito onih darovitih.
Troškovnik: Troškove prijevoza i ulaznica snose učenici/roditelji učenika.
68

