Page 70 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 70

Način realizacije:
              Radionice za učenike i roditelje,  individualna i grupna savjetovanja za učenike i roditelje,  praćenje
              ponašanja djece sklone rizičnim ponašanjima (diskretni zaštitni personalni program),  ispitivanje
              mišljenja učenika o sklonosti i stavovima o uzimanju sredstava ovisnosti,  na satovima razrednika,
              na predavanjima u i izvan škole,  posjet zajednici „CENACOLO“
              Vremenik aktivnosti:
              Tijekom  cijele školske godine
              Detaljan troškovnik:
              Nisu potrebna dodatna sredstva
              Način vrednovanja:
              Evaluacijski listići,  mišljenja profesora,  učenika i roditelja o provedenim aktivnostima







             OSTALE ODGOJNO OBRAŽOVNE



             AKTIVNOSTI U SKOLI



              Ukoliko dođe do promjene i poboljšanja epidemiološke situacije, tada će se provoditi one aktivnosti
              koje će se moći ostvariti.


             Obilježavanje projektnog dana

              Razred: 2-4 razred
              Planirani broj učenika: 25-30
              Planirani broj sati: 2 sata
              Ciljevi aktivnosti:
              Promisliti  o  projektnoj  temi  i  njenoj  važnosti,  zainteresirati  učenike  za  dodatno  samostalno
              istraživanje  na  danu  temu  te  neki  vid  kreativnog  rada  (npr.izrada  plakata  ili  powerpoint
              prezentacije).
              Namjena aktivnosti:
              Na razini škole obilježiti Projektni dan – na interdisciplinaran i kreativan način obraditi zadanu temu.
              Nosioci aktivnosti:
              Nastavnici i učenici
              Način realizacije:
              Kroz individualni rad ili rad u paru, istraživanje, uvježbavanje te kao rezultat prezentaciju kreativnih
              uradaka u okviru nastave Engleskog jezika ili šire.
              Troškovnik:
              Sredstva Škole
              Vremenik aktivnosti:
              Po dogovoru s članovima Aktiva/Voditeljem/Ravnateljem.
              Način vrednovanja:


                                                                                                            67
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75