Page 74 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 74
Način vrednovanja: Individualni rad, istraživačko učenje, razgovor o temi, izražavanje vlastitog stava
i kritičkog mišljenja, pismeni rad o predstavi i dojmovima učenika uz nadzor mentora te prezentacija
suučenicima i u okviru lista Slog.
Način korištenja razultata vrednovanja: Motivacija kroz vrednovanje aktivnosti govorenja ili pisanja,
a ovisno o vrsti angažmana i kvaliteti uratka.
POSJET ZAJEDNICI ''CENACOLO''
Ciljevi aktivnosti:
Poučiti učenike o štetnosti korištenja opojnih sredstava; afirmacija pozitivnih životnih vrijednosti
Nosioci aktivnosti:
Stručna služba, svi razrednici, vanjski predavači HCK, prof. biologije
Namjena aktivnosti:
Poučiti kvalitetnom korištenju slobodnog vremena učenika, osposobljavanje učenika da se odupru
pritiscima društva i vlastitoj znatiželji; Razvijanje pozitivnog odnosa prema odbijanju opojnih s
sredstava; razvijanje kvalitetnih odnosa kao preduvjeta uspješnosti u svim vidovima života
Način realizacije:
Radionice za učenike i roditelje, individualna i grupna savjetovanja za učenike i roditelje, praćenje
ponašanja djece sklone rizičnim ponašanjima (diskretni zaštitni personalni program), ispitivanje
mišljenja učenika o sklonosti i stavovima o uzimanju sredstava ovisnosti, na satovima razrednika, na
predavanjima u i izvan škole, posjet zajednici „CENACOLO“
Vremenik aktivnosti:
Tijekom cijele školske godine
Detaljan troškovnik:
Nisu potrebna dodatna sredstva
Način vrednovanja:
Evaluacijski listići, mišljenja profesora, učenika i roditelja o provedenim aktivnostima
FILMSKE VEČERI
Ciljevi aktivnosti:
Razvijanje interesa za medijske sadržaje, prepoznavanje različitih žanrova i formi video-sadržaja,
razvijanje komunikacijskih vještina i poticanje otvorenog raspravljanja i debatiranja oko odabranih
tema
Namjena aktivnosti: Učenici trećih i četvrtih razreda (i učenici drugih razreda, s obzirom na
prikladnost sadržaja i interes)
Nosioci aktivnosti:
prof. Marina Varvodić
prof. Nataša Bogdanović Jadronja
prof. Toni Santrić
Način realizacije: Grupni rad sa zainteresiranim učenicima škole iz svih razreda na dobrovoljnoj
osnovi, zajednički odabir video-sadržaja i debatiranje nakon projekcije, interpretacija odabranog
sadržaja, posjet lokalnim filmskim festivalima (okvirno u listopadu i lipnju), uključujući i moguću
suradnju sa organizatorima.
71