Page 74 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 74

Način vrednovanja: Individualni rad, istraživačko učenje, razgovor o temi, izražavanje vlastitog stava
             i kritičkog mišljenja, pismeni rad o predstavi i dojmovima učenika uz nadzor mentora te prezentacija
             suučenicima i u okviru lista Slog.
             Način korištenja razultata vrednovanja: Motivacija kroz vrednovanje aktivnosti govorenja ili pisanja,
             a ovisno o vrsti angažmana i kvaliteti uratka.



           POSJET ZAJEDNICI ''CENACOLO''

             Ciljevi aktivnosti:
             Poučiti učenike o štetnosti korištenja opojnih sredstava; afirmacija pozitivnih životnih vrijednosti
             Nosioci aktivnosti:
             Stručna služba,  svi razrednici,  vanjski predavači HCK,  prof. biologije
             Namjena aktivnosti:
             Poučiti kvalitetnom korištenju slobodnog vremena učenika,    osposobljavanje učenika da se odupru
             pritiscima  društva  i  vlastitoj  znatiželji;  Razvijanje  pozitivnog  odnosa  prema  odbijanju  opojnih  s
             sredstava; razvijanje kvalitetnih odnosa kao preduvjeta   uspješnosti u svim vidovima života
             Način realizacije:
             Radionice za učenike i roditelje,  individualna i grupna savjetovanja za učenike i roditelje,  praćenje
             ponašanja  djece  sklone  rizičnim  ponašanjima  (diskretni  zaštitni  personalni  program),    ispitivanje
             mišljenja učenika o sklonosti i stavovima o uzimanju sredstava ovisnosti,  na satovima razrednika,  na
             predavanjima u i izvan škole,  posjet zajednici „CENACOLO“
             Vremenik aktivnosti:
             Tijekom  cijele školske godine
             Detaljan troškovnik:
             Nisu potrebna dodatna sredstva
             Način vrednovanja:
             Evaluacijski listići,  mišljenja profesora,  učenika i roditelja o provedenim aktivnostima



           FILMSKE VEČERI

             Ciljevi aktivnosti:
             Razvijanje interesa za medijske sadržaje, prepoznavanje različitih žanrova i formi video-sadržaja,
             razvijanje komunikacijskih vještina i poticanje otvorenog raspravljanja i debatiranja oko odabranih
             tema
             Namjena aktivnosti: Učenici trećih i četvrtih razreda (i učenici drugih razreda, s obzirom na
             prikladnost sadržaja i interes)

             Nosioci aktivnosti:
             prof. Marina Varvodić
             prof. Nataša Bogdanović Jadronja
             prof. Toni Santrić
             Način realizacije: Grupni rad sa zainteresiranim učenicima škole iz svih razreda na dobrovoljnoj
             osnovi, zajednički odabir video-sadržaja i debatiranje nakon projekcije, interpretacija odabranog
             sadržaja, posjet lokalnim filmskim festivalima (okvirno u listopadu i lipnju), uključujući i moguću
             suradnju sa organizatorima.

                                                                                                            71
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79