Page 12 - ŠKOLSKI KURIKUL
P. 12

poduzeću ili u medijskim kućama. Škola skrbi o stalnom unapređivanju odgojno-obrazovnog rada.

             Unapređivanje odgojno-obrazovnog rada izražava se osobito:
                 u odgoju i obrazovanju učenika o pitanjima ravnopravnosti spolova te pripremi oba
                 spola za aktivno i ravnopravno sudjelovanje u svim područjima života;
                 u praćenju i omogućavanju učenicima da razviju individualne sklonosti i sposobnosti;
                 u profesionalnom informiranju učenika;
                 u pružanju pomoći učenicima koji imaju teškoća u učenju i vladanju;
                 u skrbi o zdravstvenom i socijalnom stanju učenika;
                 u pomoći nastavnicima u njihovu radu s učenicima;
                 u suradnji i savjetovanju s roditeljima o problemima učenika

             U Školi se izvode izvannastavne aktivnosti učenika radi proširivanja obrazovnih sadržaja, poticanja
             individualnih sklonosti i sposobnosti učenika, razvijanja zajedništva učenika, razvijanja društvenog
             života i razonode učenika.
             Izvannastavne aktivnosti temelje se na načelu dragovoljnosti izbora sadržaja i oblikarada.Nositelji
             izvannastavnih aktivnosti su učenici, uz stručnu pomoć nastavnika i stručnihsuradnika.Angažirat će
             se  učenici  za  uređenje  školskog  interijera  i  eksterijera.  Radi  ostvarivanja  nastavnih  sadržaja  i
             postizanja zakonom i nastavnim programom propisanih ciljeva i zadaća, Škola izvodi izlete i ekskurzije
             te poduzima druge odgovarajuće aktivnosti u skladu s provedbenim propisom koji donosi ministar
             obrazovanja te godišnjim planom i programom rada. Voditelj ekskurzije podnosi ravnatelju pisano
             izvješće o izvedenoj ekskurziji, njezinim rezultatima i materijalnim izdatcima. Stručno usavršavanje
             nastavnika. Cjeloživotno učenje nastavnika.

           NAC INI VREDNOVANJA


           I NAC IN KORIS TENJA REŽULTATA


           VREDNOVANJA



             Vrednovanje  provode  nastavnici  i  majstori  praktične  nastave  ocjenjivanjem  učenika,  a  razredna
             vijeća i Nastavničko vijeće utvrđivanjem općeg uspjeha učenika na polugodištu, na kraju nastavne i
             školske godine i na maturi, završnom i pomoćničkom ispitu.
             Rezultati  vrednovanja  koriste  se  na  stručnim  aktivima,  razrednim  i  nastavničkom  vijeću  za
             unapređenje odgojno – obrazovnog rada i stjecanja znanja i vještina učenika i naučnika.
             Rezultati  vrednovanja  koriste  se  za  promociju  školskih  programa  i  objavu  postignuća  učenika  i
             nastavnika.
             Uspješni učenici za postignute rezultate mogu biti pohvaljeni i nagrađeni.
             Učenici će sudjelovati u vanjskom vrednovanju, ovisno o njihovim afinitetima inamjerama vezanim
             za nastavak školovanja.
             Vanjsko vrednovanje provodi Škola i Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje.
             Također smo uključeni i u samovrednovanje od strane NCVVO-a,  a sve s ciljem unaprjeđenja kvalitete
             rada škole. Ono se planira i ostvaruje unutar škole, a predstavlja unaprjeđenje kvalitete ‘iznutra’ i
             ‘odozdo’, temeljeno na uzajamnom povjerenju i na spremnosti djelatnika na samokritičnost.




                                                                                                             9
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17